< zpět na slovník

Lineární vysílání je vysílatelem naprogramovaná sekvence v denním vysílacím plánu, kterou divák nemůže nijak ovlivnit. Je to klasické televizní nebo rozhlasové vysílání tak, jak ho známe, kdy jeden pořad následuje druhý (oddělený znělkami, reklamami a dalšími částmi vysílání). Opakem je non-linear broadcast, tedy nelineární vysílání, kdy si divák volí, co a v jakém čase bude sledovat. To znamená například podcasting, různé videotéky, VOD (video-on-demand) služby apod.



Příspěvky, které obsahují slovo Line%EF%BF%BD%EF%BF%BDrn%EF%BF%BD%EF%BF%BD%20televize

VIDEO OBSAH PRIMY SPADÁ POD PROGRAM, PRIMA+ ŘÍDÍ BENEŠ

6. 10. 2023
uuuVideo obsah skupiny Prima bude nově zastřešovat programové oddělení v čele s programovou ředitelkou Alex Ruzek. Video obsah skupiny Prima...

MARKETÉŘI VYHLÍŽEJÍ ČTVRTÉ ČTVRTLETÍ A VÁNOČNÍ SEZONU S NADĚJÍ I S ROZUMEM

14. 9. 2023
uuuVýdaje na reklamu se možná vracejí na úroveň středních jednociferných čísel, obvyklých po roce 2010. Klienti k nim ale obecně i před nadcház...

CME CHYSTÁ VLASTNÍ FAST TV KANÁL, NAPŘÍKLAD S ROMANTICKÝMI POŘADY

24. 7. 2023
uuuPředplatitelé služby Voyo tráví sledováním obsahu dvě hodiny denně, celkově má služba na všech trzích přes 700 tisíc uživatelů. Ve výroční z...

VÝVOJ TELEVIZNÍHO PRŮMYSLU: POHLED ŘEČNÍKŮ Z NEM

10. 6. 2023
uuuČtyř klíčových řečníků na NEM Dubrovnik 2023 jsme se zeptali, jak vidí vývoj televizního průmyslu v příštích 10 letech. Jejich odpovědi b...

VÝZKUM OMDIA: FAST TRH JE NA CESTĚ K DOSAŽENÍ 42 MILIONŮ DOLARŮ

5. 6. 2023
uuuPodle nového výzkumu společnosti Omdia je trh střední a východní Evropy na dobré cestě dosáhnout do roku 2028 příjmů z FAST služeb (bezplatn...

PPF: TELEVIZNÍ SKUPINA CME LONI ZVÝŠILA ZISK

31. 5. 2023
uuuTelevizní byznys přinesl skupině PPF v roce 2022 vyšší zisk než v předchozím roce, ukazují finanční výsledky. Čistý zisk televizní skupin...

KONFERENCE NEXTV AD: RŮST TELEVIZNÍHO TRHU TÁHNOU PŘÍJMY Z REKLAMY NA VOD SLUŽBÁCH, ROZVOJ ADRESOVATELNÉ REKLAMY I NÁSTUP FAST CHANNELS

22. 5. 2023
uuuV půlce května proběhla v Praze série mezinárodních konferencí Nextv Ad Europe a Nextv Series Europe pořádaná společností Dataxis, jejichž p...

STUDIE USA: SPOLEČNÝ NÁKUP VIDEOREKLAMY CTV S LINEÁRNÍ REKLAMOU JE UŽ „TÉMĚŘ BĚŽNÝ“

6. 10. 2022
uuuPodle průzkumu společnosti PubMatic, dodavatele reklamního softwaru, je kombinace nákupu CTV/over-the-top (OTT) videoreklamy s lineárními te...