CPP
Cena za bod, udává cenu za oslovení 1 % osob z dané cílové skupiny. Vzhledem k jejímu procentuálnímu vyjádření se nemění v závislosti na velikosti cílové skupiny.
Příspěvky, které obsahují slovo Cpp
TŘI OŘÍŠKY PRO POPELKU SLAVÍ PADESÁTINY
17. 11. 2023
uuu„Tváře umouněné od popela, ale kominík to není. Klobouk s peřím, luk a kamizola, ale myslivec to není. Šaty s vlečkou, stříbrem vyšívané, al...
NÁKUPU TV REKLAMY POMOHOU DETAILNĚJŠÍ PLÁNY KLIENTŮ
23. 10. 2023
uuuMedia Club reaguje na úbytek televizních GRP a vysokou poptávku po televizní reklamě zdražením a zaváděním nových nástrojů, které mají vést ...
MEDIA CLUB ZDRAŽÍ TV REKLAMU PRO ROK 2024 O 22 %, ZMĚNÍ CÍLOVKU
11. 10. 2023
uuuCena televizní reklamy na stanicích zastupovaných společností Media Club se pro příští rok zvýší minimálně o 22 %. Mění se také základní cíl...
TV NOVA ZDRAŽÍ PRO ROK 2024 REKLAMU O 18 PROCENT
5. 10. 2023
uuuTelevizní skupina Nova počítá ve své obchodní politice pro rok 2024 s navýšením ceny za reklamní prostor v průměru o 18 procent.
Očekávan...
TV NOVA ZVÝŠÍ CENU REKLAMY PRO ROK 2023 O 12 %
24. 10. 2022
uuuRůst cen promítne televizní skupina Nova částečně do své obchodní politiky pro rok 2023. Cenu televizní reklamy zvýší o 12 %.
Televizní s...
MEDIA CLUB ZVÝŠÍ CENY TELEVIZNÍ REKLAMY V PRŮMĚRU O 14 %
19. 10. 2022
uuuMediální zastupitelství Media Club zvýší pro rok 2023 základní cenu reklamy CPP v průměru o 14 %.
Mediální zastupitelství Media Club zvýš...
MEDIA CLUB NAVÝŠÍ PRO ROK 2022 REKLAMNÍ CENY O 11 AŽ 16 %
21. 10. 2021
uuuMedia Club pro příští rok navýší ceny televizní reklamy v rozmezí od 11 do 16 %. Svoji obchodní politiku na příští rok představil ve čtvrtek...
NOVA ZVÝŠÍ CENU TELEVIZNÍ REKLAMY PRO ROK 2022 O 12,5 %
21. 10. 2021
uuuTelevizní skupina Nova přistupuje ke zvýšení cen televizní reklamy pro rok 2022 o 12,5 %, říká ředitel Jan Vlček.
Televizní skupina Nova ...